Nasz zespół to bardzo doświadczeni agenci, a skoro mamy za sobą mnóstwo transakcji sprzedaży nieruchomości, to również wiemy jak sprzedać i Twoją nieruchomość. Każdy z nas wie jak ekspercko podejść do tematu wyceny, jak zbudować spójną i odpowiednią strategię oraz jak budować poprawne relacje z klientami od początku znajomości.
Jeśli branża nieruchomości nie ma przed nami tajemnic, to oznacza, że bazując na naszych narzędziach wycenimy Państwa nieruchomość i razem przedyskutujemy ceny w danej dzielnicy, aby w końcu zaakceptować cenę ofertową. Następnie nasz zespół od marketingu oceni od czego zacząć, na jaką strategię marketingową postawić, a jaką zostawić na sam koniec, a to wszystko we współpracy z dedykowanym Państwu agentem. Ważne jest to, że podchodzimy do każdego indywidualnie czyli jeśli wiemy, że produkt jest mocno poszukiwany to unikamy jego publikacji na samym początku i stosujemy sprzedaż poza publikacją (tzw. off-market). Współpraca z innymi agencjami pozwala nam poinformować ich o naszych produktach i doprowadzić do finalizacji sprzedaży pomiędzy agencjami.
Korzyści:
- Doświadczenie: razem mamy już ponad pół wieku lat doświadczeń, a oznacza to, że odnajdujemy się w każdym problemie i śmiało finalizujemy najtrudniejsze transakcje
- Dopasowana strategia sprzedaży: każda nieruchomość ma swoją historię, nie ma dwóch takich samych procesów sprzedaży, a my o tym doskonale wiemy
- Jakość: wiemy, że w całym procesie sprzedaży liczy się wszystko począwszy od sesji zdjęciowej, przez ustalenie strategii marketingu oraz sprzedaży, poprzez profesjonalne prezentacje, i przygotowanie do aktu notarialnego. A to jeszcze nie wszystko, bowiem najbardziej liczy się człowiek, czyli nasz klient
- Różnorodność działania: działamy i z agentami w naszej agencji, ale też i z innymi agencjami, ale przede wszystkim próbujemy połączyć potrzeby naszych klientów poszukujących z tymi, którzy oferują na sprzedaż swoje nieruchomości
- Kompleksowość: robimy krok po kroku, aby przybliżyć naszych klientów do celu. Najpierw wyceniamy bazując na naszym wewnętrznym programie do wycen, później ustalamy z klientami cenę ofertową, w międzyczasie robimy sesję fotograficzną i/lub film, ustalamy strategię marketingową, potem strategię sprzedaży, prezentujemy nieruchomość, przygotowujemy dokumenty do sprzedaży
